واحد تراش رینگ وپرس ساچمه

بطور کلی بلبرینگ به چهار روش متالورژی پودر، فورج، رولینگ و ماشین‏کاری قابل تولید است که به توضیح تولید به روش ماشین‏کاری می‏پردازد.

در قسمت تراش شرکت بلبرینگ سازی ایرانیان مواد خام از انبار مواد اولیه وارد قسمت شده و عملیات تراش برای آنها انجام می‏شود مواد اولیه که در این قسمت به کار می‏رود به صورت لوله‏ های فولادی آماده و یا بصورت مفتول توپر می‏باشد.

نوع دقیق فولاد آلیاژی مورد استفاده در تراش رینگ، براساس استاندارد کشور آمریکا
SAE 52100 و براساس استاندارد کشور آلمان به صورت DIN 100Cr6 می‏باشد.

ماشین تراش

بطور کلی اصول ماشین‏های تراش بر مبنای عملی فلزتراشی پایه‏ گذاری شده ماشین‏های تراش دارای انواع مختلفی هستند از جمله دستگاه‏های تراش یک محوره، چند محوره، CNC, NC می‏باشند.

ماشین‏های پیتلر PITTLER: این ماشین ساخت کشور آلمان می‏باشد ماشین‏های پیتلر بصورت سری‏تراشی در تیپ‏های 4 و 6 و 8 محوره هستند

 

قسمت Finish Turning

در این قسمت از دو نوع ماشین استفاده می‏شود: 1- ASH-0   2- ASH-225 از دستگاه ASH-0 جهت تراش R قطر داخلی رینگ‏ها استفاده می‏شود و از دستگاه ASH-225 جهت تراش شیار (ترک) فلنج و سطح ترک Cone استفاده می‏شود.

واحد تراش رینگ با استفاده از ماشین‏های تراش 6 محوره می‏توان قطعات تراش از قطر 25 تا 100 میلیمتر را به صورت انبوه تراشکاری نمود که در این مورد جهت رعایت صرفۀ اقتصادی نباید تیراژ از 50 هزار عدد کمتر باشد. همچنین در واحد پرس ساچمه نیز می‏توان ساچمه برای پرده که اکنون در ایران مشتری زیادی دارد، تولید نمود البته برخی نیز ساچمه ‏هایی برای مصارف خاص مصرف می‏نمایند که نیاز زیادی برای سنگ‏زنی ندارند این نوع ساچمه‏ ها نیز قابل تولید در پرس ساچمه و کارگاه میانی می‏باشند.

سامانه اصالت کالا
3000151617

درباره ما

شرکت گسترش صنعت بلبرینگ ایران (IBC) در هشتم آبان ماه 1348 با مشاركت شركت SKF سوئد، تأسيس شده است. اين شركت، بلبرينگ و رولر برينگ‌هاي مخروطي را براساس مشخصات ارائه شده توسط ISO (سازمان استاندارد جهانی) توليد می كند.

دریافت کاتالوگ

اطلاعات تماس

  • آدرس کارخانه: ایران، تبریز، شهرک صنعتی منطقه غرب، شرکت گسترش صنعت بلبرینگ ایران
  • تلفن کارخانه: 3-04134451031
  • تلفن فروش: 04134450787
  • ایمیل: info@ibct.ir