واحد مهندسی تولید

واحد مهندسی تولید دارای رسالت برنامه‏ ریزی و کنترل موجودی ها و تهیه و تأمین کلیه اقلام مورد نیاز سالانه تولید براساس برنامه فروش بوده و به عبارت دیگر طبق برنامه فروش سالیانه و پس از انجام محاسبات و کنترل موجودی ها، مواد مورد نیاز را از واحد بازرگانی درخواست نموده و پس از تأمین، جریان مواد را در داخل سیستم هدایت نموده (براساس تولید با کیفیت در کوتاهترین زمان و با کمترین ضایعات و دو باره کاری و کمترین هزینه) تا محصول قابل فروش به واحد فروش رسانده شود.

که شامل قسمت‏های زیر می ‏باشد:

  1. واحد برنامه‏ ریزی تولید و مواد و مهندسی صنایع
  2. واحد برنامه‏ ریزی ابزارسازی
  3. واحد برنامه‏ ریزی خدمات فنی
  4. واحد انبارها

واحدهای مهندسی تولید این توانایی را دارند تا کلیه خدمات اعم از تولید و یا ساخت در کلیه خطوط تولیدی (اعم از تراش و پرس کیج و عملیات حرارتی و سنگ‏زنی رینگ و مونتاژ) و آزمایشگاه ‏های شیمی و اندازه‏ گیری و ابزارسازی را در صورتی که قسمت‏های مربوطه توانایی انجام خدمات مربوطه را داشته باشند و با در نظر گرفتن ظرفیت خالی قسمت مربوطه، نسبت به تهیه تکنولوژی ساخت و برآورد زمان ها و نفرات مورد نیاز برای انجام خدمات مورد نظر، محاسبات مربوطه را انجام داده تا قیمت تمام شده خدمات، توسط واحد محترم امور مالی و مدیریت محترم به مشتری اعلام گردد.

سامانه اصالت کالا
3000151617

درباره ما

شرکت گسترش صنعت بلبرینگ ایران (IBC) در هشتم آبان ماه 1348 با مشاركت شركت SKF سوئد، تأسيس شده است. اين شركت، بلبرينگ و رولر برينگ‌هاي مخروطي را براساس مشخصات ارائه شده توسط ISO (سازمان استاندارد جهانی) توليد می كند.

دریافت کاتالوگ

اطلاعات تماس

  • آدرس کارخانه: ایران، تبریز، شهرک صنعتی منطقه غرب، شرکت گسترش صنعت بلبرینگ ایران
  • تلفن کارخانه: 3-04134451031
  • تلفن فروش: 04134450787
  • ایمیل: info@ibct.ir