واحد کیج پرس

در قسمت کیج پرس شرکت IBC، کیج بلبرینگ و تیپر رولر برینگ تولید می ‏شود. پرس واشر برای تولید کیج بلبرینگ، اولین مرحله در ماشین‏های پرس 100 تن انجام می‏گیرد به این ترتیب که رول هایی از ورق فلزی به ضخامت ۰/۶ - ۰/۸ میلیمتر استفاده می ‏شود.

پس از این مرحله بلنک برای فرم‏ دهی اولیه وارد ماشین Schuler می ‏شود و بلافاصله به فرم کامل یعنی نیمکره در می ‏آیند. سوراخکاری محل پرچ‏ها در کیج بلبرینگ نیز در دستگاه Schuler انجام می‏شود. با این تفاوت که سوراخکاری تایپ‏های کوچک به دلیل ظرافت کار در دستگاه EP16 انجام می‏شود. که در واقع مرحله نهایی تولید کیج بلبرینگ است.

برای تولید کیج تیپر رولر برینگ نیز مراحل Forming، ایجاد چاک هول، تراش، Notching و Bulging & Clean cut به ترتیب انجام می‏شود.

بعد از تمامی این مراحل کیج ‏های بلبرینگ برای تمیزکاری و پلیسه ‏گیری و فسفاتینگ وارد قسمت مربوطه می‏شوند. فسفات از جمله فسفات روی برای جلوگیری از خوردگی و بعنوان پایه برای نشستن روغن و فسفات منگنز بعنوان ضد سایش و ضد زنگ می‏باشد.

قسمت کیج پرس شرکت بلبرینگ ایران قادر به ارائه خدمات در زمینه‏ های زیر به خارج از شرکت می ‏باشد:

  1. پرس 160 تن
  2. پرس 100 تن (با تغذیه اتوماتیک)
  3. پرس 16 تن
  4. پرس 16 تن (با تغذیه اتوماتیک)
  5. فسفاتینگ (روی و منگنز)
  6. تامبلینگ (پلیسه‏ گیری و چربی ‏گیری)

سامانه اصالت کالا
3000151617

درباره ما

شرکت گسترش صنعت بلبرینگ ایران (IBC) در هشتم آبان ماه 1348 با مشاركت شركت SKF سوئد، تأسيس شده است. اين شركت، بلبرينگ و رولر برينگ‌هاي مخروطي را براساس مشخصات ارائه شده توسط ISO (سازمان استاندارد جهانی) توليد می كند.

دریافت کاتالوگ

اطلاعات تماس

  • آدرس کارخانه: ایران، تبریز، شهرک صنعتی منطقه غرب، شرکت گسترش صنعت بلبرینگ ایران
  • تلفن کارخانه: 3-04134451031
  • تلفن فروش: 04134450787
  • ایمیل: info@ibct.ir